Casa De Luxo

terça-feira, 7 de dezembro de 2010

**108 Hotte shoppingtips**

Since I have Norwegian ancestors, I can tell you that it means **108 Hot shopping tips** in Norwegian and as I'm going through my copy of Elle Interior Norway (kindly sent by the lovely Cecilie Molvær Jørgensen, Deputy Editor), I just realized that I will have to take more photos of this fabulous mag to show you some of the cool interiors they have featured.
But first thing first. What do we have in Elle Interior Norway? Come on...have a guess!! Ouuuiii!!!! La Trop! Look at this...doesn't this bag simply just look the part!
In fact, Cecilie's selection is very much my tastes....
A rolex? Yes that will do thank you very much! A La Trop? Yes thx...got that already! An Owl candleholder? Yep! This owl vase will do. Sibella Court book? Got that too already! A nice carafe? Yes this looks nice in a guest room. Sheepskin sleepers? Yes I've got some too...I know... not sexy but may I remind you that I live with a New-Zealander and last month Steve bought sheepkin sleepers (from New-Zealand) for the whole family and although they are not sexy (really not), they are super comfy!
So basically I have pretty much everything except the Rolex (shame!)....
Pssstt...don't miss Cecilie's bedroom corner on Sunday!

Vu que j'ai des ancestres norvegiens, je peux vous dire que cela se traduit par **108 Hot shopping tips** en norvegian et alors que je feuillete mon numero d'Elle Interior Norway (gentiment envoye par la jolie Cecilie Molvær Jørgensen, Redatrice en Chef), je realise qu'il faudra vraiment que je prenne plus de photos de ce fabuleux magazine pour vous montrer les interieurs geniaux qu'ils ont publie.
Mais bon d'abord...u'est ce que nous avons dans Elle Interior Norway? Allez...devinez!! Ouuuiii!!!! La Trop! Regardez-ca...est ce qu'il n'a pas l'air tout simplement parfait ce sac?
En fait, la selection de Cecilie est tres a mon gout....
Une rolex? Erm oui merci beaucoup! Un La Trop? Oui merci...j'ai deja! Un bougeoir en forme de hibou? Oui ce vase en forme de hibou sera parfait. Le livre de Sibella Court? Ca aussi j'ai! Une jolie carafe? Oui celle-ci sera tres bien dans une chambre d'amis. Des chaussons en peau de mouton? Oui ca aussi j'ai...je sais...pas tres sexy mais dois-je vous rappeler que je vis avec un Neo-Zealandais et le mois dernier, Steve a achete des chaussons en peau de mouton (de Nouvelle-Zelande) pour toute la famille et ok ils ne sont pas sexy (vraiment pas) mais ils sont super comfortables!
Bon donc en fait j'ai pratiquement tout sauf la Rolex (c'est dommage!)....
Pssstt...ne manquez pas la chambre de Cecilie Dimanche matin!

Nenhum comentário:

Postar um comentário